Redni zbor in 8 dihov

Redni letni zbor društva bo v soboto, 6. februarja 2016, v Ljubljani (v prostorih DANFOSS TRATA, LJUBLJANA, Ul. Jožeta Jame 16), z začetkom ob 9.30 in zaključkom najkasneje ob 16.00.

Prosimo, da pridete pravočasno, tako da si lahko v miru privoščite jutranji čaj/kavo, ker bomo začeli točno. Skupen vstop v stavbo (ki je možen le s kartico) je ob 9.00 in ob 9.15 (prosimo za točnost).

Zbor bo imel tri dele:

  1. izobraževalno delavnico: 8 dihov – celovita priprava na vodenje in moderiranje 12342476_10153153073106990_245458737309851075_n (1)kompleksnih dogodkov (več o delavnici spodaj)
  2. skupno kosilo;
  3. formalni del zbora, ki bo letos participativno zasnovan z uporabo moderatorskih tehnik, z naslednjim dnevnim redom:
    • pogled na delo društva v 2015: vsebinsko, finančno, nadzorničino poročilo (gradiva so objavljena na članskih straneh društva; dostopno geslo ste prejeli z računom za plačilo članarine);
    • predlog dela za 2016: predstavljen bo tako predlog programa za 2016 kot tudi možnosti, kjer se lahko v soustvarjanje programa vključite vi.

Če se še niste prijavili in se imate namen zbora udeležiti, za lažjo organizacijo zbora, prosimo za prijave.

Pogoj za udeležbo na delavnici ter za odločanje na zboru članov je plačana članarina za 2016 .

POZOR: z letom 2016 ne bomo več poslovali z gotovino, zato je edina možnost vplačila članarine preko TRR.

 

O DELAVNICI:

8 dihov – celovita priprava na vodenje in moderiranje kompleksnih dogodkov

6. februar 2015;  9.30 – 12.30

Na kaj vse je treba pomisliti, če želimo izvesti res učinkovit dogodek, ki v dialogu poveže raznolike deležnike in odzvanja še dolgo po tem, ko ga je že konec? Katera vprašanja si je dobro postaviti? Kako pomagati naročniku razjasniti globlji namen in konkretne cilje dogodka?

Poldnevna delavnica, ki jo društvo podarja svojim članom ob vstopu v 2016, je zanimiva ta12360102_10153153073061990_2464293717508794663_nko za moderatorje kot tiste, ki se občasno ali redno ukvarjamo z organiziranjem kompleksnih dogodkov. Peljala nas bo skozi proces 8 dihov – od začetnega »vzvalovanja«, ki sproži pobudo za dogodek/srečanje, do želenih rezultatov in osebne žetve procesa.

Uporabljena metodologija: 8 dihov (metodologija izvira iz skupnosti Art of Hosting Conversations That Matter) ; ilustrirana s konkretnim primerom iz prakse
Praktična vrednost delavnice: na delavnici bo priložnost za skupinsko razvijanje omejenega števila moderiranih dogodkov, ki jih udeleženci morda načrtujejo za 2016 (bodisi v vlogi organizatorja ali moderatorja dogodka).  Prostora bo za približno 5 projektov/dogodkov; že zdaj ste povabljeni, da razmislite, ali imate za 2016 načrtovan kak dogodek, ki bi ga lahko obravnavali z metodologijo 8 dihov. Če takega dogodka nimate, vseeno toplo povabljeni – pomagali boste drugim ali pa metodologijo preskušali na dogodkih, ki jih društvo načrtuje za 2016.

 S čim boste odšli domov z delavnice:

  • pregled procesa priprave večdeležniškega dogodka po metodologiji 8 dihov;
  • seznam uporabnih vprašanj (od razjasnitve globljega namena do načrta žetve oziroma rezultatov);
  • celovita predloga (kanvas) v pomoč pri kreiranju ključnih elementov priprave, izvedbe in žetve dogodka.

Voditeljica: delavnico bo vodila Lara Kastelic, ki se je za metodologijo 8 dihov izobraževala na mednarodni delavnici Art of Harvesting na Dunaju.

Pogoj za udeležbo na delavnici je plačana članarina za 2016. Večino dela v društvu opravimo prostovoljsko; s članarino pa podprete nujno logistiko, ki nam omogoča nemoteno delovanje (kot npr. stroške banke in računovodstva).